2 comments

Fantasy Football

Published on Friday, December 9, 2011 in



 Pengurus Masa Hadapan

 Peeeeeeeeeeeh... Itu je bleh yang dikabokan tentang Fantasy Football. Mula-mula dulu aku tak bape minat sangat nak main game ni. Mana ke idaknya, ada ke kena ramal setiap minggu player EPL mana yang meletop. Maknya kalo ramalan kita minggu tu, ada player yang kita pilih score atau asisst maka banyak la pointnye. Tapi kalo player yang dipilih red card, negatif la jawabnya. Orang yang menjebakkan aku ke kancah ramalan masa depan ini ialah kawan aku yang bermasalah iaitu Padel. Ini kaco punya orang. Hahahaha.

Tahun lepas main jadi champion. Bukan champion kosong maaaaa. Dapat hadiah. Jersey original Liverpool beb. Tak sia-sia aku jadi peramal masa depan.


                                    * baju ni aku beli masa nak g game Malaysia vs Liverpool


Jadi aku harap season ni aku menang lagi. (harapan menggunung ni). Agaknya nak beli jersey apa plak lepas ni ye.. Hehehehehe.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

2 Response to Fantasy Football

December 9, 2011 at 8:19 AM

woii kate aku bermasalah pulak..hahaha.. aku budak yg baik.. tanpa game ni, hidup ang jd xceria..hahaha

December 9, 2011 at 3:32 PM

hang la telah menjebakkan aku kr kencah ramalan masa depan ni.. hahahahahaha

Add Your Comment